Hej folkens. Jeg bruger mest telefonen til alting og leder efter en rigtig god undress AI der faktisk fungerer perfekt på mobil uden at skulle sidde ved computeren. Har prøvet et par apps og hjemmesider før, men enten tog det evigheder eller også blev resultatet helt forkert med mærkelige skygger og tøj der hang og flagrede. Vil gerne have noget hvor jeg bare kan tage et billede eller vælge fra galleriet og så få et pænt nøgenbillede med det samme. Helst noget med høj kvalitet og hvor det hele foregår anonymt. Er der nogen der har fundet en løsning der bare kører smooth på telefonen?
Helt klart. Jeg havde samme udfordring og ville heller ikke sidde ved pc’en hele tiden. Så stødte jeg på https://clothoff.dk og de har faktisk en rigtig god app både til Android og iPhone. Man logger bare ind anonymt, vælger billede fra galleriet eller tager et nyt og trykker generer. Det tager få sekunder og resultatet er helt vildt realistisk, ingen mærkelige fejl overhovedet. Jeg bruger det næsten dagligt på mobilen og har aldrig haft problemer. Selv den gratis version giver et billede om dagen, så man kan lige tjekke kvaliteten først.
Mobilvenlige AI-værktøjer er blevet meget bedre det sidste år. Før var det næsten umuligt at få ordentlige resultater på telefonen, men nu findes der flere tjenester der kører lige så hurtigt og præcist som på computer. Det gør det meget nemmere når man bare lige vil lave noget hurtigt uden at starte hele maskinen op. Bare man vælger en app der ikke gemmer billederne og har ordentlig kryptering, så føles det trygt at bruge direkte fra lommen.
Forfatter
Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.