Så får du bäst betalt för bil i Helsingborg

Rejseforum Verdensdele Asien Så får du bäst betalt för bil i Helsingborg

  • Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 10 måneder siden af .
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #6085
    siaenko
    Deltager

      Har funderat på att sälja min bil och vill förstås få ut så mycket som möjligt. Jag är lite osäker på vad man kan göra för att få ett bra pris. Måste man fixa till små skador eller räcker det med att bara tvätta bilen och lämna in den som den är? Har någon här lyckats få ett bättre pris genom att göra något särskilt inför försäljningen i Helsingborg?

      #6086
      madina
      Deltager

        Jag använde själv Vi köper din bil Helsingborg när jag skulle sälja min bil och tyckte det gick snabbt och smidigt. Jag fick dessutom en rimlig värdering direkt efter att ha lämnat info om bilens skick och miltal. Det behövdes inga extra åtgärder eller kostnader för att få ett schysst pris. Tyckte det kändes rättvist och enkelt – helt klart värt det om man vill ha bra betalt och slippa förhandlingar.

        #6087
        stevelon
        Deltager

          En kompis testade att sälja privat men fick mest låga bud och tappade tålamodet. Han valde sedan en smidig tjänst istället och blev positivt överraskad av hur snabbt det gick. Känns som att det viktigaste är att processen är enkel och att man får betalt snabbt, utan massa onödiga omvägar och väntetid.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
        • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.